- Нормативтік – құқықтық құжаттар
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс – қимыл
- Оқушылардың құқықтары мен міндеттері
- ЖЕҢІС КҮНІНЕ 80 ЖЫЛ! 1945-2025 ЖЫЛДАРЫ
- Сенім жәшігі
- «Біртұтас тәрбие»
- "Мектепке жол" республикалық акциясы
- Ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету орталығы
- Даналық мектебі
- Адал Ұрпақ
- Құқық бұзушылықтың алдын алу
- Мемлекеттік қызметтер
- Психологиялық қызмет
- Адам саудасы туралы жұртшылыққа арналған жадынамалар
- «Жұлдыз» шағын орталағы
- Оқитын мектеп
- Мектеп формасына қойылатын талаптар
- Дебат клубы
- Өзін – өзі бағалау
- ҰБТ
- Консультациялық пункт
біздің мүдделеріміз достығымызды нығайтады
Бүгін, 24 қарашада сынып жетекшісі Юршева Е. В. 2-сыныпта сынып сағатын өткізді.
Тақырыбы: "біздің мүдделеріміз достығымызды нығайтады"
Мақсаты: оқушылардың тұлғааралық қарым-қатынастарындағы толеранттылықты арттыру және жанжалдардың алдын алу.
Тапсырмалар:
* Бір-біріне мейірімді қарым-қатынасты тәрбиелеу, балаларда құрдастарымен және ересектермен Әлеуметтік және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын дамыту.
* Сыныпта қолайлы психологиялық климат құру.
Сынып сағаты ертегіні оқудан басталды. Балалар "Ұсқынсыз үйрек"ертегісінің атын тапты
Ертегіні оқығаннан кейін сұрақтарға жауап берілді:
- Балалар, айтыңызшы, үйрекке деген сезіміңіз қандай?
- Сіз оны басқа құстардың шабуылынан қорғағыңыз келе ме?
- Ал сіз үйректі неге ренжіттіңіз деп ойлайсыз? (Өйткені үйрек Балапан ұсқынсыз болды)..
Евгения Васильевна:
Өкінішке орай, бұл құбылыс адамдар арасында да болады. Бұл әсіресе балалар ұжымдарында жиі кездеседі. Балалар өздеріне ұнамайтын басқа балаларды да ренжітуі мүмкін. Тек осы балалар әрқашан өз әрекеттерінің ауырлығын түсіне бермейді. Олар жай ойнайды, күледі және әзілдейді деп ойлайды. Біз мұны істей алмаймыз деген қорытындыға келдік.
Балалар мұндай әрекеттерді анықтамады-қорқыту.
Біздің міндетіміз - қорқытуға жол бермеу!
Кл. жаттығу жетекшісі-тренингтер:
"Мен Кіммін?»
Сынып жетекшісі студенттерге қағаз парағын, қаламды алып, бір минут ішінде бағанға өзінің жеке басының ерекшеліктерін анықтайтын 10 сөзді – оң (3-4 сөз) және теріс (3-4 сөз) жазуды ұсынды.
"Логикалық тізбек" жаттығуы
Негізгі сөйлемді жалғастыру керек: "қорқытуға қатыспау үшін ҰБТ керек". Мысалы,"қорқытуға қатыспау үшін кез-келген жағдайда өзіңізді қорғай білу керек". Содан кейін"кез-келген жағдайда өзіңізді қорғай білу үшін сіз өзіңізге сенімді болуыңыз керек". Осылайша, келесі қатысушыға арналған сөз тіркесі: "өзіңізге сенімді болу үшін сізге...керек".
Балаларға бұл жаттығу өте ұнады! "Біздің мүдделеріміз достығымызды нығайтады"деген ұжымдық постер жасалды
Сынып сағатын аяқтады: "әдемі класс сағатына рахмет"жаттығуы
Балалар ортақ шеңберге тұрып, қол ұстасып, бір-біріне деген достық сезімдері мен ризашылықтарын білдірді. Кезек-кезек бір-біріне бұрылып, қол алысып: "жақсы сабақ үшін рахмет!”
Жеке қауіпсіздік сабақтарына назар аударды:
"Төтенше жағдай кезінде шұғыл қызметтерге қоңырау шалу сценарийлері"
Мұғалім оқушыларды қауіпсіздік жүйесіне кіретін қызметтерді шақырған кезде ақпараттың мазмұнымен таныстырды және туындаған қауіпті жағдай туралы қауіпсіздік қызметіне телефон арқылы дұрыс хабарлауға үйретті.


Дата публикации: 28.11.2025