- Нормативтік – құқықтық құжаттар
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс – қимыл
- Оқушылардың құқықтары мен міндеттері
- ЖЕҢІС КҮНІНЕ 80 ЖЫЛ! 1945-2025 ЖЫЛДАРЫ
- Сенім жәшігі
- Ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету орталығы
- Даналық мектебі
- Адал Ұрпақ
- Мемлекеттік қызметтер
- Психологиялық қызмет
- «Жұлдыз» шағын орталағы
- Оқитын мектеп
- Мектеп формасына қойылатын талаптар
- Дебат клубы
- Өзін – өзі бағалау
- Консультациялық пункт
Дублер күні
https://www.facebook.com/share/v/1DDZdQZHAF/
https://shoolkcsh.edu.kz/news/DEN_DUBLERA.html
«Ең үздік жылыжай» жобасы
https://www.facebook.com/100022931045746/videos/1544079362837751/
Мамандықтар калейдоскопы" сайысы
https://www.facebook.com/100022931045746/videos/pcb.1487360838704937/5850291265036698
https://www.facebook.com/schoolkcsh/posts/1639415810166105
Кәсіптік бағдар мұғалімінің жұмыс жоспары
Кәсіптік бағдар беру сабақтары
Бастауыш сыныпта кәсіптік бағдар беру жұмыстары оқушылардың дүниетанымын кеңейтуге, мамандықтар туралы білім алуға мүмкіндік береді, сонымен қатар баланың дамуына ықпал етеді.
Кәсіптік бағдар беру – бұл жеке тұлғаның кәсіби өзін-өзі анықтауына, өзінің бейімділігі мен қабілеттерін өзі және қоғам үшін барынша тиімді пайдалана білетін болашақ маманды қалыптастыруға ықпал ететін шаралар жүйесі. Бастауыш сыныпта танымдық іс-әрекет оқушының дамуын анықтайтын жетекші іс-әрекетке айналғанда оның әртүрлі мамандықтар туралы түсініктерін кеңейту маңызды. Кәсіби іс-әрекеттің кейбір элементтері әлі де оған түсіну қиын, бірақ әрбір кәсіпте бейнелеу бейнелері, өмірден алынған нақты жағдайлар, қызықты оқиғалар, қызықты оқиғалар мен ересек адамның әсерлері негізінде бейнеленетін сала бар. Сондықтан, мамандықтар әлемі туралы әсерлердің ең әртүрлі палитрасын жасау өте маңызды, сонда осы негізде бала кәсіби саланы неғұрлым мазмұнды талдай алады. Балаға неғұрлым көп мамандық таныс болса және оның мамандықтар әлемі туралы түсінігі неғұрлым кең болса, оның болашақта өзінің болашақ мамандығын таңдау үдерісін жүзеге асыруы оңайырақ болады.
Кіші мектеп оқушыларының психологиялық ерекшеліктеріне сүйене отырып, бастауыш мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысының негізгі міндеті – оның кәсіптік бағдар беру ойындарына қатысуы және ересектермен қарым-қатынасы барысында баланың ой-өрісін кеңейту және мамандықтар әлемінен хабардар болу.
Ойын әрекеті арқылы қоршаған әлем туралы білім пайда болады. Кәсіптік бағдар беру ойындарында бала өзі туралы, оның қасиеттері, қызығушылықтары мен мүмкіндіктері туралы түсінік алуға мүмкіндік алады. Ойын арқылы баланың ішкі дүниесі байып, білім мен өнімді тәжірибе жинақтайды.
Баланың ең бірінші игеретін мамандықтары – ата-анасының және күнделікті өмірде жиі кездесетін адамдардың мамандықтары. Бала күн сайын адамдардың қалай жұмыс істейтінін, жұмыста не істейтінін бақылайды. Ата-аналар, әдетте, өз жұмысы туралы баланы қажетсіз ақпаратпен жүктемей-ақ, тек жалпылама түрде айтады, сондықтан кездейсоқ мәліметтер кейде ата-аналардың кәсіби қызметінің маңызды белгісі болып көрінеді. Ересектердің әрекетінің сыртқы жағы балалар үшін мағынасынан гөрі маңыздырақ болып қала береді. «Жұмыс, жұмыс, жұмыста» сөздері баланың сөздік қорындағы алғашқы сөздердің бірі болып табылады. Ол анасы үйде болмаса, бұл оның жұмысқа кеткенін білдіреді. Әкем жұмыс істеп жатқанда алаңдамауы керек. Адамдар өміріне қажеттінің бәрін: тамақ, киім-кешек, дәрі-дәрмек, т.б. сатып алатын ақша болатындай жұмыс істеу керек. Барлық ересектер жұмыс істеуі керек; Қазірдің өзінде зейнеткерлікке шыққан науқас пен қарт адамдар ғана жұмыс істемейді. Балалар да жұмыс істемейді, бірақ алдымен балабақшаға, содан кейін оқуға, мамандық таңдауға барады.
Көбінесе бала ата-анасы жасаған нәрсені - «жұмысшылар әулетін» жалғастырады. Ересектердің мамандықтары әлемінде шарлау, немен айналысқанды және не үшін ұнататынын түсіну. Үлкендердің жұмысын алдын ала бақылау жақсы. Еңбек етуді ұнататын адам бақытты өмір сүреді, жұмысы жақсы болған кезде жақсы көреді және басқаларды қуанышқа бөледі.