- Нормативтік – құқықтық құжаттар
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс – қимыл
- Оқушылардың құқықтары мен міндеттері
- ЖЕҢІС КҮНІНЕ 80 ЖЫЛ! 1945-2025 ЖЫЛДАРЫ
- Сенім жәшігі
- Ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету орталығы
- Даналық мектебі
- Адал Ұрпақ
- Мемлекеттік қызметтер
- Психологиялық қызмет
- «Жұлдыз» шағын орталағы
- Оқитын мектеп
- Мектеп формасына қойылатын талаптар
- Дебат клубы
- Өзін – өзі бағалау
- Консультациялық пункт
«Закладка» деректі фильмі.
https://youtu.be/iIcljltee0E?si=U-_OCPFReoC0xrdw
Психологиялық қызметті ұйымдастыру туралы бұйрық
Психологиялық қызмет қызметінің ережелері
https://shoolkcsh.edu.kz/news/Bulling._Kak_zacshitit_rebenka.html
https://shoolkcsh.edu.kz/news/Uspeshnye_lyudi.html
https://shoolkcsh.edu.kz/news/Bezopasnost_rebenka__prioritet_obcshestva_20241001032751.html
https://shoolkcsh.edu.kz/news/Pravila_povedeniya_v_internete.html
https://shoolkcsh.edu.kz/news/Sdelaj_pravilnyj_vybor.html
Буллинг және кибербуллинг туралы ескертулер
Құрметті ата-аналар!
2022 жылы «Бұқаралық ақпарат құралдары туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 18-4-бабына сәйкес Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің жанынан балаларға қатысты кибербуллинг фактілері бойынша өтініштерді қарау үшін сараптамалық топ құрылғанын хабарлаймыз.
Сараптама тобының құрамына орталық мемлекеттік органдардың, үкіметтік емес ұйымдардың өкілдері кірді.
Сараптама тобының негізгі міндеттері балаға қатысты кибербуллинг туралы өтініштерді қарау, өтініштерде көрсетілген кибербуллинг фактілерін бағалауды жүзеге асыру, сондай-ақ кибербуллинг фактілерінің болуы немесе болмауы туралы шешім шығару болып табылады.
Балаға қатысты кибербуллингтің расталған фактілері бойынша сараптама тобы балаға қатысты кибербуллинг деп танылған ақпаратты жою үшін интернет-ресурстың меншік иесіне және (немесе) заңды өкіліне нұсқаманы дереу жібереді.
Егер сіздің балаңыз кибербуллинг фактілеріне тап болса, сіз «е-өтініш» (https://eotinish.kz/) азаматтарының барлық өтініштерін қабылдау мен өңдеудің бірыңғай платформасы арқылы сараптама тобына жүгінуге құқылысыз.
Естеріңізге сала кетейік, «Бала құқықтары туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 1-бабының 4.1-тармақшасына сәйкес баланың кибербуллингі қорлайтын сипаттағы, қудалау және (немесе) қорқыту, оның ішінде қаражатты пайдалана отырып жасалған қандай да бір іс-әрекетті жасауға немесе жасаудан бас тартуға мәжбүрлеуге бағытталған жүйелі (екі және одан да көп) іс-әрекеттер болып табылады бұқаралық ақпарат және (немесе) телекоммуникация желілері.
Балаларымызды бірге қорғайық!
Оқушыларды есепке қою туралы ереже
Мектептегі әлеуметтік тәрбиеші бұл
Жадынамалар, буклеттер:
Энергетикалық сусындардың пайдасы немесе зияны
Интернетте баланы күтіп тұрған қауіптер
АИТВ-инфекциясы. Өзіңізді қорғаңыз-басқаларды қолдаңыз!
АИТВ-ның адамның иммундық жүйесіне әсері
Темекі шегу немесе өмір сүру керек пе?
Қазіргі және болашақ: әр бала үшін қорғалған балалық шақ
Психология сабағы
Балаларға мектепке бейімделуге көмектесу, атап айтқанда,мінез-құлықты эмоционалды реттеуді дамытуды және мазасыздықты азайтуды,өзіне деген сенімділікті арттыруды,танымдық процестерді дамытуды және т. б.
Психологпен сабақтар балалар үшін қол жетімді және қызықты түрде құрылады.Негізінен келесі әдістер қолданылады:
Имитациялық және рөлдік ойындар; Психогимнастика; Топтық талқылау элементтері;
Сурет салу әдістері.16 наурызда біздің бірінші сынып оқушылары психология сабағында сиқыршылар ойнап, жақсылық пен жамандықты ажырата білуді үйренді.
Құрметті ата-аналар мен оқушылар!
Сіздердің назарларыңызға "жазғы демалыс кезіндегі қауіпсіздік"ақпаратын ұсынамыз.
"Теріс қылық, құқық бұзушылық, қылмыс"тақырыбына Беседа
20 сәуірде мектептің әлеуметтік-психологиялық қызметі 11 сынып оқушыларымен "теріс қылық, құқық бұзушылық, қылмыс"тақырыбында әңгіме өткізді.
Мақсаты: - кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу;
- құқықтық білімді насихаттау;
- жауапты шешімді өз бетінше қабылдау дағдыларын қалыптастыру;
- оқушыларда теріс қылық жасау арқылы олар заңды бұзып қана қоймай, өз туыстары мен басқа да адамдарға зиян келтіретіні туралы түсінік қалыптастыру;
Әңгіме барысында оқушылар жадынамалармен таныстырылды.